آموزش ساخت متریال در اینسکیپ
با توجه به رشد روز افزون صنعت سه بعدی سازی و رندرینگ، کاربران نیاز دارند تا بتوانند متریال های واقع گرایانه و با کیفیت بالا را در مدل های سه بعدی خود استفاده کنند. یکی از اصلی ترین عوامل برای افزایش واقع گرایی متریال ها، افزایش برجستگی آن ها است.در این صفحه، به شما نحوه ساخت متریال در Ensacpe برای Revit و افزایش برجستگی متریال با استفاده از گزینه Hight Map در قسمت Ensacpe Material Editor را آموزش می دهیم.
در این راستا، استفاده از گزینه Hight Map در قسمت Ensacpe Material Editor، به کاربران این امکان را می دهد که برجستگی متریال های خود را تنظیم کنند و باعث افزایش واقع گرایی و کیفیت رندر پروژه خود شوند.
فیلم آموزش ساخت متریال حرفه ای در اینسکیپ
در فیلم آموزشی بالا مشاهده کردید که با استفاده از گزینه Hight Map، کاربران می توانند با استفاده از یک تصویر سیاه و سفید، برجستگی سطح متریال خود را تنظیم کنند. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، برجستگی های دقیق و واقع گرایانه را در متریال های خود ایجاد کنند. با افزایش برجستگی سطح متریال، رندرینگ ما با کیفیت بالاتر و واقع گرایانه تر خواهند بود.
به طور کلی، استفاده از گزینه Hight Map در قسمت Ensacpe Material Editor، به کاربران این امکان را می دهد که متریال های واقع گرایانه و با کیفیت بالا را در مدل های سه بعدی خود ایجاد کنند. با توجه به اینکه واقع گرایی و کیفیت رندر شده ها برای کاربران بسیار مهم است، استفاده از این قابلیت می تواند به طور قابل توجهی به افزایش کیفیت رندر ها کمک کند.
نوسنده : محمد پاک نظر | مدرس دوره های رندرینگ با اینسکیپ
دیدگاهتان را بنویسید